Van den Broekestraat 21, 7462 VP Rijssen, The Netherlands

Online geopend van maandag tot en met zaterdag. Op zondag zijn wij gesloten.

Veel gestelde vragen

Bekijk onze veelgestelde vragen, voor u contact met ons opneemt via e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 17:00 uur geplaatst worden, worden dezelfde werkdag met PostNL verzonden. Uw heeft uw bestelling dan normaal gesproken de volgende werkdag in huis. Zodra uw pakket gescand is bij PostNL ontvangt u automatisch een e-mail met trackinggegevens.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons kunt u betalen met iDEAL, iDEAL QR, PayPal en Sofortbanking. Zo betaalt u veilig en snel.

Hoe kan ik mijn artikelen ruilen?

U mag de bestelde artikelen uiteraard omruilen voor een ander artikel of een andere maat. U kunt uw retour aanmelden per e-mail. U ontvangt dan een e-mail terug met aanwijzingen voor uw retour.

De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. De kosten voor de nieuwe zending nemen wij voor onze rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Uiteraard mag u uw bestelling retourneren. Stuur ons hiervoor een e-mail, u ontvangt dan van ons aanwijzigingen voor uw retour.

De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Zodra wij uw retour in goede orde ontvangen ontvangt u van ons het gehele aankoopbedrag retour.

Welke garanties heb ik op een product?

De artikelen die wij verkopen zijn van hoge kwaliteit. Mocht er toch iets aan de hand zijn met de aangeschafte artikelen: De voorwaarden voor garantie verschillen per product. Stuur ons eenvoudig een e-mail met uitleg en foto’s. Wij nemen uw e-mail altijd zo spoedig mogelijk in behandeling.

Krijg ik een factuur van mijn bestellen?

U krijgt standaard geen factuur van uw bestelling. Indien u een factuur wenst, dan kunt u deze eenvoudig per e-mail opvragen.

Stuur ons een e-mail

Klik hier om uw bericht te verzenden.